Wat kost bij benadering het aanleggen van een cv installatie in een woning?

Ik ben voornemens een woning te kopen welke op dit moment nog wordt verwarmd met gaskachels... Ik wilde graag weten wat ik ongeveer kwijt ben voor een cv installatie voor een woonhuis met een inhoud van 125 kuub... Dus alles ketel radiotoren leiding enz enz

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (5)

Dat valt niet zomaar te zeggen, iedereen hanteert zijn eigen tarieven. Dus ga eens naar een aannemer. Zij kunnen je meestal vrijblijvend een factuur sturen en vervolgens kan je vergelijken welke de goedkoopste is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit hangt van teveel factoren af om daar zelfs maar een benadering op te geven.
Soort woning (alleenstaand, koppelwoning), lokatie van de woning ( noord-oost,enz), aantal kamers en vooral het volume, hoeveelheid en grootte van de ramen, soort beglazing (enkel,dubbel, 3-voudig) keuze van het materiaal (soort toestel, radiatoren), al of niet met sanitairwater, enz.

Er zijn aannemers die u een gratis offerte maken, vrij van aankoop maar best eerst eens vragen want sommige rekenen een vergoeding als u beslist niet bij hun te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
twee weken geleden hebben ze bij ons cv aangelegd,wij hadden ook gaskachels.om je een idee te geven,wij hebben een hoekhuis met cv gekregen in de badkamer 4 slaapkamers,gang,keuken en twee in de woonkamer.
En de ketel op zolder.dat koste ons in-totaal 4750 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reken grofweg tussen de 4000 - 7000 euro. Ga niet direct voor de goedkoopste, zeker wat ketel betreft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een offerte gehad voor verwarming in garage en bijkeuken van een groot bedrijf uit Heerenveen. Ketel, 3 kleine radiatoren, aanleggenmateriaal werkloon. Keuken 10 kuub, garage 24 kuub! Offerte die ik kreeg €. 5150,00. Ik zie hier bij de reacties een compleet huis aangelegd voor €.4750,00! Ben ik nou gek? Of word ik opgelicht! De ketel staat op internet voor 817 euro op de offerte stond deze voor 1500 euro. Het gaat om een soloketel. Omdat het huis verder wordt verwarmd door luchtverwarming.